Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


56 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~Asik~

~Asik~
  • Goście

Napisano 11 styczeń 2011 - 21:28:17

Tez mialam podobne przezyciaz POLSZMATEM jak ten Pan i wiecie co po 3 latach od chwili wygasniecia umowy i odeslanioa dekodera i otrzymaniu odnich listu " dizekujemy za odeslanie dekodera ...bla bla bla... przykro ma ze nas opuszczasz ... bla bla bla" po tych trzech latach od tego listu dostalam list polecony z windykacji zeim kabla euro nie odeslalam LOL ooni sa chorzy!!!!

#22 ~tadek~

~tadek~
  • Goście

Napisano 22 luty 2012 - 13:24:57

teraz, po nowym roku, robili porządki z kanałami i usunęli tvn hd, w związku z tym otworzyły się dla klientów widełki, w których mógł bez przeszkód wypowiedzieć umowę. skorzystałem z tej możliwości, bo ile razy operator może wprowadzać zmiany? po kolejnej już mam dość….

#23 ~gościówa~

~gościówa~
  • Goście

Napisano 22 luty 2012 - 13:50:31

teraz, po nowym roku, robili porządki z kanałami i usunęli tvn hd, w związku z tym otworzyły się dla klientów widełki, w których mógł bez przeszkód wypowiedzieć umowę. skorzystałem z tej możliwości, bo ile razy operator może wprowadzać zmiany? po kolejnej już mam dość….

Mam takie pytanie, jak zrezygnować z umowy z nimi? To prawda, ze mają za dużo w dupach i traktują klientów jak śmieci. Pozabierali całą masę kanałów, mam ich już serdecznie dosyć! Ciągle trzeba się z nimi o coś użerać, to już staje się nudne i frustrujące! Podobno trzeba powołać się na jakiś paragraf i można zrezygnować z umowy, jakaś wariatka na infolinii wczoraj poinformowała mnie, ze poniosę karę ponad 400 zł. jeśli zerwę z nimi umowę! Jak zerwać z tym syfem umowę?

#24 ~tadek~

~tadek~
  • Goście

Napisano 22 luty 2012 - 15:57:37

Mam takie pytanie, jak zrezygnować z umowy z nimi? To prawda, ze mają za dużo w dupach i traktują klientów jak śmieci. Pozabierali całą masę kanałów, mam ich już serdecznie dosyć! Ciągle trzeba się z nimi o coś użerać, to już staje się nudne i frustrujące! Podobno trzeba powołać się na jakiś paragraf i można zrezygnować z umowy, jakaś wariatka na infolinii wczoraj poinformowała mnie, ze poniosę karę ponad 400 zł. jeśli zerwę z nimi umowę! Jak zerwać z tym syfem umowę?


z tego co zdążyłem się zorientować, wystarczy do nich napisać podanie, wysłać poleconym lub kurierem do 1 marca. odczekujesz określony okres wypowiedzenia i problem z głowy.

#25 ~gościówa~

~gościówa~
  • Goście

Napisano 22 luty 2012 - 16:32:55

z tego co zdążyłem się zorientować, wystarczy do nich napisać podanie, wysłać poleconym lub kurierem do 1 marca. odczekujesz określony okres wypowiedzenia i problem z głowy.

A co na przykład jeśli osoba ma zawartych kilka z nimi umów? I chce zrezygnować z jednej? Czy to ma jakieś znaczenie? Umowa jest na brata, ale ja korzystam i chcę już z tego syfu zrezygnować! Wiadomo, że wszystkie formalności musi on załatwić, tylko czy ma to coś do rzeczy, że ma on kilka umów? Czy może być większy problem z rezygnacją tej jednej?

#26 ~slwek~

~slwek~
  • Goście

Napisano 17 październik 2012 - 21:57:32

Drodzy czytelnicy widze ,ze nikt dawno tu nic nie pisal ale widze problem z polsatem dotyczy wszystkich.
Otorz w 2010 roku tez rozwiazalem umowe z polsatem okres rozliczeniowy przypadal od 21 do 22 kolejnego miesiaca ,rozwiazanie umowy trwalo od 1 lutego do 28 lutego (wyslane oczywiscie 5stycznia poleconym) .01marca wylaczono sygnal ,po dwoch tygodniach,ja dzwonie do polsatu bo chce sie dowiedziec ile mam zaplacic od 23 lutego do 28lutego czyli za 6 dni bo do 22 mialem zaplacone .Pani z polsatu mowi mi ,ze 37,99 tyle ile wynosila oplata za caly miesiac, ja mowie ze do 21 marca nie zaplace bo umowa jest rozwiazana z dniem 28 luty i niemam od 01 marca sygnalu a po drugie nie chce odbierac sygnalu cyfrowy polsat .Konsultantka stwierdzila ze polsat nie dzieli okresu rozliczeniowego i mam zaplacic sume za caly miesiac mimo rozwiazanej umowy i wylaczonego sygnalu.Oczywiscie nie zaplacilem no i po miesiacu dostalem wezwanie do zaplaty ,a po trzech miesiacach telefon czy zaplace czy nie .W rozmowie telefonicznej prosilem aby podali sume za 6dni do zaplaty ,oczywiscie odpowiedz byl ta sama (37,99za caly miesiac ) a jak nie zaplace to sad.Dwa lata nic sie nie odzywali az tu przyszlo pismo od firmy windykacyjnej ktora kupila od polsatu dlug i strasza komornikiem.POLSAT wyludza od klientow tylko pieniadze i gdzie tu uczciwosc i sprawiedliwosc (bylem ich klientem ponad 5lat)

#27 ~gaba~

~gaba~
  • Goście

Napisano 18 październik 2012 - 10:49:45

Przedłużyłam umowe z polsatem na kolejne 3 lata na abonament 39 z groszami. Przyszła nowa umowa z umówioną kwotą i wszystko cacy do czasu, aż skończył się mi okres promocyjny, który trwał do kończ września. Abonament leci mi zawsze z konta, to jestem pewna, że wszystko gra. A 1 PAŹDZIERNIKA NA EKRANIE POJAWIA SIĘ NAPIS: Wzywamy do uregulowania należności w kwocie 40 zł i podany był numer konta. Idę na drugi dzień do banku i sprawdzam, dlaczego przelew nie poszedł, a tam okazuje się, że wszytko jest zapłacone. Dzwonię na polsat i pytam co jest grane. No i bardzo niemiła pani oświadcza mi, że ja nie zgłosiłam osobiście, że nie chcę mieć dodatkowych pakietów. Tłumaczę kobicie, że nawet w umowie mam czarno na białym co chce i za ile, a ona, że to za mało, bo musi być dodatkowe zgłoszenie, że nie chcę dodatkowych pakietów. paranoja! I co, i musiałam zapłacić dodatkowe 4o zł i prosic sie łachudrów w punkcie, żeby mi wyłączyli.... żenada!

#28 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2012 - 14:40:40

Swojego czasu notorycznie nękali mnie napisami na ekranie, abym zapłaciła należność, choć nigdy nie spóźniłam się z opłatą za abonament ani jednego dnia. Na ekranie pojawił się napis o windykacji! Tygodniami sku***ele wyłączali mi te napisy i wyłączyć nie mogli! Co za sku***syństwo, jakiego świat nie widział.

#29 ~Jacek~

~Jacek~
  • Goście

Napisano 25 listopad 2012 - 21:25:03

Banda złodzieji z tego cyfrowego Polsatu po czterech latach po wygaśnięciu umowy nękaja mnie komornikami itd a żądają 190 zł niewiadomo za co nawet dzwoniąc na obsługe klijenta człowiek zostaje poinformowany cytuje tak widzę tutaj że panrozwiązał umowę wiec pytam sie gostka to za co te 190 zł a on mi odpowiada że nie ma pojecia podaje mi jakis numer na który dzwoniąc dowiaduje sie że to prywatne mieszkanie itd normalnie szok złodzieje i nic więcej

#30 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 25 listopad 2012 - 21:32:26

banda gnoji i złodzieji nic więcej a ci cali konsultanci to ......co innego mówia człowiekowi przez telefon a całkiem coś innego póżniej jest w praktyce uważajcie na tych złodzieji

#31 ~mam-to-i-tamto~

~mam-to-i-tamto~
  • Goście

Napisano 26 listopad 2012 - 08:11:09

Sprawa jest karygodna i jak widać po postach w necie nie są to odosobnione przypadki.
Sam mam polsat cyfrowy i jeśli rozwiązanie umowy będzie tak wyglądało to dramat.

Inną sprawa, że przez te kilka lat nie mogę złego słowa o Polsacie powiedzieć. Ceny raczej nie zmieniają, choć co jakiś czas podrzucają propozycje dokupienia pakietów, kanałów, na "okres testowy, próbny".
Od razu te "wyjątkowe okazje przygotowane specjalnie dla Pana" wyrzucam do kosza.

Co do płatności. Mam konto online. Na bieżąco widzę jakie mam uruchomione kanały, widzę swoje płatności i zaległości. Polecam taką formę rozliczania się z operatorem: jest szybko, tanio i pod kontrolą.

Nie namawiam do kupna tego operatora, ale zastanawia mnie tylko jedno:
Jeśli jakaś część czytelników GK po przeczytaniu tego artykułu zrezygnuje z operatorów satelitarnych, to co im zostanie? Oczywiście - koszalińska kablówka z Okińczycem w tle....

Święta blisko. Pewnie n-ka, polstat i C+ szykują świąteczne promocje i oferty dla nowych klientów.
Może to był artykuł na zamówienie?

#32 ~mam N~

~mam N~
  • Goście

Napisano 26 listopad 2012 - 15:49:58

A ja się zastanawiam ilu z tych 'regulujących w terminie' płaciło przez różne złotówki i inne takie. Mi się też kiedyś z bankiem zdarzyło, że pieniądze nie przelali bo się pani reka omskneła i źle wpisała konto odbiorcy, ale to było dawno temu. Od czasu bonkowości online, jeszcze mi się nie zdażyło, że coś nie dotarło, jeśli sam nie zapomniałem. Miałem N i cyfry i wszystko zawsze chodziło, choć cyfra faktycznie co chwile podnosiła taryfy. W N nie mam problemu - od 3 lat płace tyle samo za to samo...

#33 ~Były klient Poloszustów~

~Były klient Poloszustów~
  • Goście

Napisano 03 styczeń 2013 - 11:59:21

Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem :angry: Nóż mi się w kieszeni otwiera. Umowa kończy mi się 11 stycznia, wypowiedzenie otrzymali 14 września i jeszcze dowalili mi karę 14,90 bo za późno złożyłem wypowiedzenie!
Na szczęście wypowiedzenie wysłałem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Dopłaciłem do oszustów łącznie z karą i opłatą za usługi Poczty prawie 25 zł. W normalnych firmach (C+ oraz N) wypowiedzenie składa się u przedstawiciela. Lecz u tych darmozjadów nie ma takiej możliwości. Oferta programowa jaką przedstawili to śmiech na sali, w N mam duuużo więcej za mniej :D . Nigdy więcej Solożowej kliki.

#34 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2013 - 21:53:15

Jestem klientką Cyfrowego Polsatu od wielu lat.Nigdy operator nie podniósł mi abonamentu,nigdy nie miałam problemów z ich strony.Za to "n",pokazała na co ją stać.To jest dopiero niepojęte co u nich się dzieje.Na początku próba dodzwonienia się trwająca kilka miesięcy z miernym skutkiem z resztą.Nigdy w życiu! Nie wiem jak jest z Cyfrą,wiem że znajomi bardzo narzekali,bo ciągle podnosili abonament do kosmicznych cen,ale nie wiem jak jest teraz.Ale wróćmy do Cyfrowego Polsatu.Jestem użytkownikiem,naprawdę od wielu lat,możecie mi wierzyć albo nie,nigdy nie było z nimi problemu,choćby z dodzwonieniem się,albo z przysłaniem druków do zapłaty.Czy to z rozwiązaniem,czy z przedłużeniem umowy również.Gdyby Cyfrowy Polsat był dziadostwem,to na pewno prawie 100% ludzi w Polsce nie byłoby jego użytkownikami i na pewno nie byłby w czołówce w Europie,a to o czymś świadczy. Róbcie jak chcecie z resztą.

niezłe cherezje. Jedna wypowiedź i do tego naciągana nie zmyje win polsatu.

#35 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2013 - 22:27:58

niezłe cherezje. Jedna wypowiedź i do tego naciągana nie zmyje win polsatu.

Tak się składa, że to ja je pisałam. :wacko: . Oczywiście długo nie musiałam czekać jak Cyfrowy Polsat podchodzi do klienta, jak do śmiecia. Musiało to być dawno, kiedy pisałam o nich pochlebnie, niestety, byłam w wielkim błędzie, bo w niedługim czasie zaczęła się prawdziwa jazda!

#36 ~tomek~

~tomek~
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2013 - 15:41:45

jest problem a czlowieka maja w dup.. traktuja jak bys cos byl im winien dziadoatwo

#37 ~sintesi~

~sintesi~
  • Goście

Napisano 23 styczeń 2013 - 16:04:00

@ ~mam N~

Chociaż Twój nick sugeruje powiązania z "N", to po ostatnich zagrywkach CP mam ich gdzieś. Po podpisaniu umowy i BARDZO ŚCISŁYM UZGODNIENIU WYMAGANYCH WARUNKÓW I PAKIETÓW każą mi wyłączyć kilka kanałów, które były warunkiem przedłużenia umowy. Dodatkowo nie potrafią ogarnąć należności i odsyłają do ICOK (gdzie dane są sprzed ponad pół roku - lub kanału 999 - to samo)., a wysyłają informacje o windykacji należności po 3 dniach od terminu płatności -> rachunek elektroniczny, brak info ze strony CP odnośnie kwoty i terminu płatności, aktualnie kilka(naście/dziesiąt PLN nadpłaty). Po prostu mam ich dość. "n"kę mam od 3,5 roku i brak zażaleń, C+ nie miałem, ale CP to kompletna porażka - konsultanci z DUK zasługują na codzienne baty za kłamstwa i brak kompetencji :(

#38 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 23 styczeń 2013 - 17:29:27

@ ~mam N~

Chociaż Twój nick sugeruje powiązania z "N", to po ostatnich zagrywkach CP mam ich gdzieś. Po podpisaniu umowy i BARDZO ŚCISŁYM UZGODNIENIU WYMAGANYCH WARUNKÓW I PAKIETÓW każą mi wyłączyć kilka kanałów, które były warunkiem przedłużenia umowy. Dodatkowo nie potrafią ogarnąć należności i odsyłają do ICOK (gdzie dane są sprzed ponad pół roku - lub kanału 999 - to samo)., a wysyłają informacje o windykacji należności po 3 dniach od terminu płatności -> rachunek elektroniczny, brak info ze strony CP odnośnie kwoty i terminu płatności, aktualnie kilka(naście/dziesiąt PLN nadpłaty). Po prostu mam ich dość. "n"kę mam od 3,5 roku i brak zażaleń, C+ nie miałem, ale CP to kompletna porażka - konsultanci z DUK zasługują na codzienne baty za kłamstwa i brak kompetencji :(

Zgadzam się z tobą, dlatego cieszę się, ze moja umowa kończy się w marcu, nie mogę już się doczekać :D

#39 ~sintesi~

~sintesi~
  • Goście

Napisano 23 styczeń 2013 - 20:28:51

BTW. Kolejny przykład "działalności" CP: wpłata uregulowana wczoraj (po terminie, bo wg ICOK oraz 999 miałem nadpłatę), zaksięgowana dzisiaj do południa i.... na dekoderze multiroomowym co kilka minut "molestowanie" komunikatem o wszczęciu działań windykacyjnych z powodu braku płatności. Przykro mi bardzo, ale odłączyłem CP i podpiąłem spowrotem "n"kę. A jak znam życie po weryfikacji nagrań z rozmowy z konsultantem Działu Utrzymania Klienta (jeżeli dobrowolnie nie zmienią warunków na uzgodnione lub nie pozwolą na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron bez kar) to sprawa skończy się w sądzie :( Jeżeli będą chcieli kary mi naliczyć, to niech naliczą je konsultantowi. Sam dobrze wiem, jak to działa, bo sprzedawałem telefonię komórkową oraz telewizje (liczba mnoga ;) ) przez 7 lat.

#40 ~klient~

~klient~
  • Goście

Napisano 23 styczeń 2013 - 21:16:15

Miałem przeboje podobne z Polsatem cyfrowym.
Było tak że zakładając konto w InvestBanku otrzymywało się za 1 zł dekoder. Otrzymałem , korzystałem, a po kilku latach napisali że mam go oddac i zapłacic 500 zł za uzywanie.
Scigala firma KRUK.
Ale jak wysłałem do polsatu kopie pisma skierowanego do sądu to odstapili od karania , dekoder odesłalem i dość kontaktów z taką FIRMĄ.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych