Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Dokąd po informatyce?

Programowanie informatyka c++ zawód praca firma

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Pawel~

~Pawel~
  • Goście

Napisano 10 marzec 2014 - 21:14:03

Witajcie!

Niedawno skończyłem studia na Politechnice Koszalińskiej, szukam zaczepienia w branży informatycznej. Nie mam dużo doświadczenia, za to mam dobrze opanowane programowanie w C/C++ i perlu. Czy znacie jakieś firmy w okolicy, do których opłaca się aplikować? Moja sytuacja finansowa nie jest najgorsza, dlatego jestem gotów powalczyć trochę dłużej o stanowisko w jakimś fajnym miejscu niż odwalać czarną robotę za groszę już teraz.

#2 ~info dla informatyka~

~info dla informatyka~
  • Goście

Napisano 10 marzec 2014 - 21:17:09

Na kase do biedrony ?

#3 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 marzec 2014 - 23:44:08

Jako absolwent informatyki skieruj swe kroki do PUP.

"Powalczyć trochę dłużej o stanowisko w jakimś fajnym miejscu" = "odwalać czarną robotę" na stażu lub umowie śmieciowej, za grosze lub nawet za free.

#4 wze

wze

Bywalec

• Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPip
  • 87 postów

Napisano 11 marzec 2014 - 00:04:45

Jak jesteś terminowy, komunikatywny, kreatywny i słowny  to otwieraj prywatkę. Poszerzaj wiedzę dbaj o klientów i nie będziesz narzekał. Programistów/informatyków niby dużo, a spróbuj coś im zlecić konkretniejszego to nie idzie się dogadać. Nie nastawiaj się na pracę w jakiejś firemce bo tak się niczego nie nauczysz. Nie chcę Cię martwić ale w zasadzie straciłeś czas na studiach. No ale przynajmniej masz ładny papierek.

Użytkownik wze edytował ten post 11 marzec 2014 - 00:05:22

#5 Ignacio_

Ignacio_

Swojak

• Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 157 postów

Napisano 11 marzec 2014 - 07:14:11

No jak praca programisty to na bank nie na gnojowej umowie ! .