Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

FIELMANN W FORUM KOSZALIN


23 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~koszalinianka~

~koszalinianka~
  • Goście

Napisano 01 marzec 2011 - 17:26:01

Okolu 1 roku i 3 miesiecy temu dokonalam zakupu okularow w firmie FIELMANN --dokladnie po tymze czasie starła sie farba z moich oprawek.Poszlam z reklamacja do firmy FIELMANN i co sie dowiedzialm od Pani Kierownik ,ze nie powinnam farbowac wlosow i uzywac lakieru do wlosow---SIC!!!
.Pytam sie czy ja te okulary nosze na wlosach na glowie???--otoz nie nosze je na oczach:))

Firma FIELMANN pisze ,ze daje 3 lata gwarancji na wszystkie okulary korekcyjne, w tym rowniez na okulary dla dzieci.I co i nic zadnej reklamacji w tej firmie nie ma!!! skoro wygasa 1 rok ubezpieczenia na kazde okulary tam zakupione.

Koszalinianki nie farbujcie wlosow i nie uzywajcie lakieru do wlosow idac po zakup okularow firmy FIELMANN w Forum w Koszalinie:)).Pozdrawiam zawiedziona i oszukana przez te firme.

#2 ~Wera~

~Wera~
  • Goście

Napisano 27 listopad 2011 - 16:36:16

A może poprostu nie spryskuj włosow lakierem w momencie kiedy masz na nosie okulary....lakier może zniszczyc farbe lub soczewke,szczegolnie jesli robi sie to nagminnie!

#3 ~okular~

~okular~
  • Goście

Napisano 27 listopad 2011 - 17:43:10

Co znaczy : starla sie farba ? Sama bez pomocy ? Tarcie samo sie nie wytwarza .

#4 ~optyk~

~optyk~
  • Goście

Napisano 28 listopad 2011 - 14:16:20

A z doświadczenia wiem, że farbowanie włosów + okulary równa się zmatowienie oprawek po pierwszym razie.
Firma ma rację, zniszczyłaś babo okulary i tyle w temacie.

#5 ~deni~

~deni~
  • Goście

Napisano 28 listopad 2011 - 16:23:07

]Zawsze mowiono tak panie Optyku--ze baby sa wnosie buahaha :P

#6 ~fela~

~fela~
  • Goście

Napisano 28 listopad 2011 - 17:22:14

A reklamacje zlozylas pisemnie? To co mowi pani kierownik nie musi byc ostateczne

#7 ~felamann~

~felamann~
  • Goście

Napisano 28 listopad 2011 - 19:42:54

fela !!!!!!!!!!!!!!!! pozdro od fiela-manna

#8 ~fela~

~fela~
  • Goście

Napisano 28 listopad 2011 - 19:54:41

fela !!!!!!!!!!!!!!!! pozdro od fiela-manna

Ale jestes pomocny...

#9 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 28 listopad 2011 - 19:55:25

Okolu 1 roku i 3 miesiecy temu dokonalam zakupu okularow w firmie FIELMANN --dokladnie po tymze czasie starła sie farba z moich oprawek.Poszlam z reklamacja do firmy FIELMANN i co sie dowiedzialm od Pani Kierownik ,ze nie powinnam farbowac wlosow i uzywac lakieru do wlosow---SIC!!!
.Pytam sie czy ja te okulary nosze na wlosach na glowie???--otoz nie nosze je na oczach:))

Firma FIELMANN pisze ,ze daje 3 lata gwarancji na wszystkie okulary korekcyjne, w tym rowniez na okulary dla dzieci.I co i nic zadnej reklamacji w tej firmie nie ma!!! skoro wygasa 1 rok ubezpieczenia na kazde okulary tam zakupione.

Koszalinianki nie farbujcie wlosow i nie uzywajcie lakieru do wlosow idac po zakup okularow firmy FIELMANN w Forum w Koszalinie:)).Pozdrawiam zawiedziona i oszukana przez te firme.

Bardzo dobra firma i profesjonalna obsługa. Po prostu nie wszystkie ryje przystosowane są do drogich i markowych produktów. Jak ktoś ze wsi pochodzi to tak ma! Trudno.

#10 ~felamann~

~felamann~
  • Goście

Napisano 29 listopad 2011 - 21:27:57

Ostra wypowiedz ! Ale sprawiedliwa .

#11 ~tis~

~tis~
  • Goście

Napisano 30 listopad 2011 - 17:57:46

Felmann jak sie okreslasz---Twoje slowa, ze nie na kazdy ryj pasuja okulary, to milo sie dowiedziec,ze masz RYJA a nie twarz!!!Po drugie jesli juz masz okulary z tej firmy i powiadasz,ze drogie to sprawdz ile w nich masz chinszczyzny!!! (oprawki,szkla)idz na druga strone tam konkurencja Ci powie:))

#12 ~romek~

~romek~
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2011 - 10:02:08

Zlozylas reklamacje na pismie?

#13 ~gen~

~gen~
  • Goście

Napisano 13 luty 2012 - 02:54:31

a właściwie czego się Pani spodziewała? ale, że to jeszcze Panią dziwi to dziwne :) life is brutal

#14 ~ladybird~

~ladybird~
  • Goście

Napisano 21 listopad 2012 - 12:47:02

ja mam oprawki z salonu fielmann i nic się z nim nie dzieje, a muszę nadmienić, że w ogóle ich nie oszczędzam ;) Są naprawdę dobrej jakości i po roku wyglądają prawie jak nowe.

#15 ~Waldemar~

~Waldemar~
  • Goście

Napisano 30 styczeń 2013 - 17:09:19

Ostrzegam potencjalnych klientów przed tą firmą. Nie zamawiajcie okularów u nich. Ja popełniłem ten błąd i teraz żałuję. Złożyłem zamówienie 12.01.2013r., dzisiaj jest 30.01.2013r., a więc 10 dni po wyznaczonej na 20.01.2013r.dacie odbioru i nie ma widoków na to, że je otrzymam. Przykro, że personel zakładu musi się tłumaczyć i przepraszać, ale to nie zmienia faktu, że ktoś ma za nic klienta, psuje markę i oddaje pole konkurencji.

#16 ~z okolic koszalina~

~z okolic koszalina~
  • Goście

Napisano 02 marzec 2013 - 18:39:25

właśnie mam zamiar tam kupić okulary, ale sie zastanowię, wolę zapłacić drożej u kompetentnych sprzedawców

#17 ~mloda~

~mloda~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2013 - 10:01:33

aż żal czytać... obsługa jest kompetentna i to bardzo. to że termin się przedłużył u każdego optyka może się tak zdażyć. co do gwarancji obowiązuje 3 letnia. panie są bardzo miłe. kupuję tam okulary od początku powstania CH i jestem bardzo zadowolona : :) szczególnie z tanich przeciwsłonecznych z korekcją są MEGAAAA :P jak personel psuję markę skoro jest wykształcony miły i zawsze pomocny. ogarnijcie sie i sami się przekonajcie a nie czytacue takie głupoty.

#18 ~Lu~

~Lu~
  • Goście

Napisano 29 listopad 2013 - 19:47:09

Ja również jestem rozczarowana obsługą. Przy zamówieniu dostałam informację, że termin realizacji obejmie 7 dni. Zależało mi na odbiorze w określony dzień tak abym mogła swobodnie pojechać 30 km przymierzyć i je odebrać. Zamowienie złożyłam w sobotę za które z góry zapłaciłam. W piątek wieczorem zadzwoniłam czy zlecenie będzie gotowe do odbioru następnego dnia a Pani mnie poinformowała ze 7 dni to jest ich termin realizacji zamówienia soczewek u dostawcy. Soczewek jeszcze nie ma i okularów nie będzie. Ewidentnie zostałam wprowadzona w błąd. Co innego mi powiedziano a co innego wpisano do zlecenia. Teraz mam problem, bo termin odbioru mi nie odpowiada, a nawet jak przyślą kurierem to nie będę miała pewności czy dobrze dopasowane. Najgorsze, że wyjeżdżam i specjalnie myślałam o tym żeby je mieć na podróż. Pani z salonu nie widzi problemu, zaproponowała, że mi to dośle albo zwróci pieniądze..... Tak jakby to była jakaś zwykła rzecz a nie niezbędny sprzęt medyczny na receptę. Grunt to nawciskać bajerów i zainkasować kasę. Zrobić obrót a później jak sie nie podoba to "spadaj". ... Taka gwarancja satysfakcji fielmann. Feeeee !!!!

#19 ~Majka~

~Majka~
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2013 - 15:04:33

Ja do tej pory nie miałam żadnych problemów z okularami u Fielmanna, może też przez to, a właściwie dzięki temu,  że nigdy nie składałam u nich reklamacji.

A okularki są dobre, przynajmniej te korekcyjne.



#20 ~Paweł~

~Paweł~
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2014 - 10:53:22

Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Nigdy nie miałem problemów, a jestem ich stałym klientem. Prowadzę aktywny tryb życia i często cierpią na tym okulary. Ostatnie oprawki naprawiali mi z 5 razy za friko. Szkła otrzymuję zawsze przed terminem. Może jest tak, że każdy ma taką obsługę na jaką zasługuje. Jak na wstępie napadasz na sprzedawcę, to nie dziw się, że dostajesz plaskacza. Ostatnio przesadziłem i całkowicie rozwaliłem oprawki, to nie świruję, że firma i obsługa są do kitu tylko kupuję nowe. Polecam firmę.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych