Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

Którą Pizzerie Wybrać ?


310 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 31 grudzień 2009 - 00:31

Wielokrotnie jadłam w Pizzy Hut i zawsze pizza była wyśmienita, puszysta, z dużą ilością składników. Obsługa tez zawsze miła i uśmiechnięta. Jedyne zastrzeżenie to ceny :( W DaGrasso natomiast nie trzymają poziomu. raz pizza jest dobra, a raz do niczego. Nigdy nie wiem co dostane :(

dostaniesz na pizze świeżego charka kucharza !!! to norma !!! albo świeżą gile z nosa... buhehehehehe SMACZNEGO !!!

#22 ~~Roza~~

~~Roza~~
  • Goście

Napisano 31 grudzień 2009 - 01:05

Zdecydowanie polecam Da Grasso. Pyszna i niedroga pizza. POLECAM!!! Miło i czysto.

#23 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2010 - 11:59

Zdecydowanie polecam Da Grasso. Pyszna i niedroga pizza. POLECAM!!! Miło i czysto.

A ja nie polecam, po ostatnim zatruciu cała moja rodzina zdychała w domu... Nigdy więcej Da grasso....

#24 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2010 - 12:04

Tylko TRI POMIDORE!!!!!!!!!!!!!!!!!

#25 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2010 - 09:14

Villaggio na matejki tam kolo zwiazkowca. jedzonko pycha - i wystroj super.

#26 ~132a~

~132a~
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2010 - 22:46

Pizza Heaven na I Maja

#27 ~Bosman~

~Bosman~
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2010 - 11:56

Villaggio na matejki tam kolo zwiazkowca. jedzonko pycha - i wystroj super.

To prawda- pizza bardzo dobra, ale doczekać się na nią w lokalu jest nie lada wyzwaniem - 45 i więcej minut. Ja wolę Buongiorno. Szybko, smacznie, świetna obsługa.

#28 ~koszaliniaczanin~

~koszaliniaczanin~
  • Goście

Napisano 07 luty 2010 - 16:56

co do pizzy to kazdy zdecydowanie ma prawo do swoich wyborow i gustu,ja jadlem juz kazda pizze w miescie i myslalem ze nic mnie nie zaskoczy,a jednak zaskoczylo... mianowicie pizzeria "heaven" na I maja. Pizza tam jest DOSKONAŁA dostarczana do domu w swietnym stanie i na prawde goraca kebab tak samo jedyna wada jest to ze trzeba troszke poczekac na nich (ok godzinki). w Villaggio rowniez jest pysznie ale tam przepracowalem troche czasu i sila rzeczy jedzenie tam mi juz sie znudzilo totalnie,ale polecam ze wzgledui na to ze widzialem jak to wszsytko wyglada od kuchni,wszystko jest zawsze na prawde swieze, zadnemu z kucharzy nie przyjdzie robic glupstw z potrawami,takze mozna tam zjesc bez stresow :D:D ale jednak wedlug mnie to heaven wygrywa,natomiast uwazam ze da grasso to jest pomylka... gorzej niz w oregano kiedys :PPPP

#29 ~asdfg~

~asdfg~
  • Goście

Napisano 08 luty 2010 - 11:31

ja tam swojego czasu jak sie stołowałem na koszalinie to tylko Wenecja !!!!

#30 vcore

vcore

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 17 luty 2010 - 22:55

Villagio! Przez ponad 2lata zamawiałem tam przynajmniej raz w tygodniu do czasu aż pizze zacząłem robić sam, zamawiałem diabolo oraz margerite, czasami bywało że brakowało im sosów (zamawiałem czosnkowy i czerwony pikantny) albo zapominali dać któryś z nich - choć nie jestem pewien czy doliczali je do ceny zamówienia, w każdym razie po upomnieniu następnym razem bywało że dawali je gratis :) Sama pizza oczywiście świetna, zawsze docierała ciepła, czasami trzeba było czekać sporo ale było warto, nigdy się nie zawiodłem.

Natomiast z Da Grasso mam złe doświadczenia... zamówiłem raz, a w zasadzie to pojechałem po nią bo nie po drodze było mi do Villagio i niestety... w pizzy i sosie był normalny piasek! Albo jakaś skamieniała sól... nie wiem, w każdym razie strzelało w zębach jakbym jadł pizze z piaskiem, sama pizza nie była zła, ale wrażenie niestety kiepskie.

Użytkownik vcore edytował ten post 17 luty 2010 - 22:59


#31 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 luty 2010 - 15:23

ja polecam PizzaHeaven na 1maja. pizza bezkonkurencyjna , tylko czasempotrafi sie dostawa spóźnić. ale za to fajne promocje mają

www.pizza-koszalin.pl

#32 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 25 luty 2010 - 08:31

jesli pizza heaven reaguje na potrzeby klienta tak szybko jak z wygladem strony to zaczynam sie bac :)

wciaz wisi promocja swiateczna a choinka w tle :)
galeria tez swietna ;]
niezle wyglada menu, chociaz fotki przydaloby sie wieksze tez :)

btw to jest ta pizza na 1 pietrze w millenium ?tam co kiedys byly promocje ze do 20tej pizza po 7zl czy cos w ten desen ?

#33 ~abc~

~abc~
  • Goście

Napisano 26 luty 2010 - 16:20

Ja rowniez polecam pizzerie heaven na I Maja, pizza jest naprawde dobra, mysle ze najlepsza w Koszalinie bo chyba kazdej juz probowalem ;) jedynym minusem jest dosc dlugi czas oczekiwania, ale mysle ze mimo to warto.

#34 ~Qbix~

~Qbix~
  • Goście

Napisano 27 luty 2010 - 20:11

SUPER CIASTO!
Weź 50ml letniej wody i dokładnie rozpuść w niej 1 łyżeczkę cukru. Dodaj do tego 7g drożdży suszonych (gotowe paczuszki akurat mają po 7g- wygoda!) i dokładnie (!!!) wymieszaj.
Odstaw na 15 minut gdzieś w ciepłe miejsce (ja stawiam obok kuchenki lub grzejnika). Mieszanka zacznie sie pienić. Powstanie pianka jak w piwie ;)
350g mąki wsyp do miski, dodaj 1 łyżeczkę soli i wymieszaj. Dodaj 1 łyżkę oliwy z oliwek (oleju z "braku laku"), spienione drożdże i 200ml letniej wody.
Wszystko wyrabiaj az ciasto bedzie "gładkie". Wyrabiaj na stolnicy oczywiście. Ewentualnie dodawaj mąki aby odchodziło od stolnicy i rąk (z umiarem).
Ciasto odstaw na min. 30 minut w ciepłe miejsce [w misce przykryte ściereczką lub folią (natłuszczoną)]. Musi podwoić swoją objętość.
Potem wyrabiaj z 3-5 minut jeszcze raz i na natłuszczoną blaszkę. Małym wałkiem dokładnie rozwałkować na ok. 5mm.
Zapodać składniki pizzy i piec ok. 25 minut w 200 stopniach C.

SMACZNEGO!

#35 ~~gosc~~

~~gosc~~
  • Goście

Napisano 08 marzec 2010 - 12:31

Dla mnie w Da Grasso najlepsza. Czasem może i długo się czeka, ale warto poczekać :)

#36 nemox75

nemox75

    rybak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 297 postów

Napisano 09 marzec 2010 - 10:32

jesli pizza heaven reaguje na potrzeby klienta tak szybko jak z wygladem strony to zaczynam sie bac :)

wciaz wisi promocja swiateczna a choinka w tle :)
galeria tez swietna ;]
niezle wyglada menu, chociaz fotki przydaloby sie wieksze tez :)

btw to jest ta pizza na 1 pietrze w millenium ?tam co kiedys byly promocje ze do 20tej pizza po 7zl czy cos w ten desen ?

Nie. Heaven jest na parterze. Ale polecam - bardzo smaczna.

#37 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 11 marzec 2010 - 21:35

Polecam pizzerie Bimobi na ul.Zamkowej w Darłowie. Dostawa gratis, telefon 602-574-688. Kup duża pizze, małą dostaniesz za darmo! Pakiet Bimobi

#38 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 11 marzec 2010 - 21:56

Trudno powiedzieć, gdzie jest najlepsza pizza, bo najpierw trzeba było by spróbować wszędzie, a poza tym każdy ma inny smak i co innego lubi.
Ja na pizzę chodzę tylko do PICCOLO na Zwycięstwa. Mają naprawdę dobrą pizzę, nie czeka się długo i jest przygotowywana na bieżąco, więc zawsze jest smaczna i świeża. Jakiś czas temu wprowadzili do oferty makaron z brokułami lub ze szpinakiem ... hm, pycha.

#39 ~pizza hut~

~pizza hut~
  • Goście

Napisano 12 marzec 2010 - 21:24

DaGrasso TAK
Pizza Hut nigdy więcej - nie miła obsługa, pizza wyschnięta, mało dodatków i drogo

moim zdaniem pizza hut jest najlepsza.obsluga pierwszorzedna, dziewczyny nie dosc ze przepiekne to jeszcze przemile, no i jedzenie pyszne. pierwsza klasa. polecam

#40 ~ja~

~ja~
  • Goście

Napisano 19 marzec 2010 - 19:27

Tak. Pizza Hut dobra, ale raz na jakiś czas bo jest sporo za droga. Ja osobiście najczęsciej zamawiam z Da Grasso. Mają dużą, dobrą i niedrogą pizze... i nie wiem co miałeś na mysli pisząc, że pozostawisz Da Grasso bez komentarza?!

najtańsza i najlepsza to grotta na śniadeckich koło politechniki :)



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych