Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


115 odpowiedzi w tym temacie

#81 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 21 maj 2013 - 11:30:01

no moze wstepne gadanie, ktore ma przyciagnac klienta nie, ale umowa juz musi sie pokrywac z rzeczywistoscia, a chyba kazdy wie co podpisuje

#82 ~Biedronka~

~Biedronka~
  • Goście

Napisano 22 maj 2013 - 09:24:34

wie jak przeczyta ;p dlatego warto zapoznac sie najpierw z oferta, ktora jest na stronie internetowej a dopiero pozniej rozmawiac z przedstawicielami. Wtedy zweryfikujemy, z którymi przedstawicielami chcielibysmy w ogole rozmawiac

#83 ~Valastro~

~Valastro~
  • Goście

Napisano 22 maj 2013 - 10:18:36

Biedronka ma racje, poza tym bedziemy wiedzieli o czym chcemy rozmawiac. Ja jak rozmawialem z przedstawicielami energii dla firm wiedzialem jaka oferta najbardziej mnie ineresuje i sie nie przejmowalem tym, ze polecaja mi dla domu i firmy, bo ta w ogole nie byla mi potrzebna.

#84 ~mikus~

~mikus~
  • Goście

Napisano 22 maj 2013 - 19:58:23

nie wierze w to ze ktos jest tak glupi zeby nie czytac umowy ktora wiaze go na kilka lat z jakas firma

#85 ~rosówka~

~rosówka~
  • Goście

Napisano 22 maj 2013 - 21:42:57

Biedronka zawsze ma rację :) :D :lol:

#86 ~michal~

~michal~
  • Goście

Napisano 23 maj 2013 - 10:46:43

nie wierze w to ze ktos jest tak glupi zeby nie czytac umowy ktora wiaze go na kilka lat z jakas firma

uwierz ze sa tacy ludzie. sa to zazwyczaj ludzie starsi, ktorym domokrazcy wciskaja kazda oferte a ci bez zastanowienia umowy podpisuja...

#87 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 maj 2013 - 12:46:36

ta dyskusja schodzi na niewlasciwy tor, zaczelo sie od wysokiego rachunku a konczy sie na spekulacjach dotyczacych tego czy ktos czyta czy nie czyta podpisywanych umow i kto ma na to wplyw itp. jak ludzie chca byc zadowoleni z uslug firmy, musza czytac umowy, czy to sa starsi ludzie czy mlodsi

#88 ~Trynta~

~Trynta~
  • Goście

Napisano 24 maj 2013 - 09:20:34

to prawda jak sa starsi to powinni poprosic o pozostawienie umowe zeby ktos im ja przeanalizowal.

#89 ~Zuczek~

~Zuczek~
  • Goście

Napisano 24 maj 2013 - 10:09:55

no tak, ale jak mowimy o energii dla firm to oni nie sprzedaja pradu przeciez klientom indywidualnym i grupa docelowa sa male i srednie firmy.

#90 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 maj 2013 - 10:59:12

no wlasnie, dlatego sadze, ze ta dyskusja schodzi na niewlasciwy tor zupelnie niezwiazany z tematem

#91 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 maj 2013 - 11:32:13

a ja mieszkam w koszalinie i dostalam rozliczenie za c.o. 4300 niedopłaty niewiem skad sie biora takie rachunki?a odkrecane grzejniki były miedzy 2-3 i nabiło mi ponad 5000jednostek to skandalzlodziejstwo w biały dzień

#92 ~tamara~

~tamara~
  • Goście

Napisano 24 maj 2013 - 11:54:19

rzeczywiscie kosmiczny rachunek! kto jest pani dostawca energii? czesto przycodza pani takie rachunki?

#93 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 maj 2013 - 12:20:25

może czas pomyśleć nad zmianą dostawcy?

#94 ~Jarma~

~Jarma~
  • Goście

Napisano 27 maj 2013 - 09:23:15

No ja zdecydowanie pomyslalbym nad zmiana dostawcy. Zeby takie rzeczys ie dzialy? Przeciez t ojets nie do pomyslenia!

#95 ~Fibo~

~Fibo~
  • Goście

Napisano 27 maj 2013 - 10:05:10

Jarma ma racje czas chyba znalezc lepszego dostawce. A kto jest Twoim dostawca teraz? Warto by bylo wiedziec kogo sie wystrzegac.

#96 ~Kostek~

~Kostek~
  • Goście

Napisano 28 maj 2013 - 11:06:43

albo zmiana dostawcy albo audyt energetyczny... ewnetualnie powinna pani zadzwonic do swojego dostawcy i porozmawiac z nim o tym, najgorszym wyjsciem jest milczenie i zastanawianie sie czym te wysokie rachunki sa spowodowane



#97 ~romek~

~romek~
  • Goście

Napisano 28 maj 2013 - 12:06:10

wydaje mi sie ze to powinno byc tak, ze najpierw powinna Pani zadzwonic do swojego aktualnego dostawcy i przedstawic swoj problem, bo moze cos jest nie tak u nich czy cos



#98 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 25 wrzesień 2013 - 20:22:40

ja pierwsze co bym zrobił na Twoim miejscu to zmienił sprzedawcę energii elektrycznej! Sam to zrobiłem poprzez firmę http://www.pro-energia.net/ i naprawdę widać różnicę w cenie! wszystko za free!



#99 ~Michał~

~Michał~
  • Goście

Napisano 21 październik 2013 - 22:42:55

Witam !

Mam ten sam problem i bardzo bym chciał żeby się ktoś, kto coś takiego rozwiązał wypowiedział w jaki sposób to załatwił. Mi energa założyła wadliwy licznik na już na początku użytkowania nowo wybudowanego domu, nie przyszło mi nawet do głowy, że coś takiego może się zdarzyć więc nawet na niego nie patrzyłem, ale po dwóch miesiącach od 20 maja do 20 lipca przyszedł rachunek ponad 1500 złi wskazanie licznika ok 1800 kwh. Zadzwoniłem, zgłosiłem awarię i oczywiście zapłaciłem rachunek czekając aż przyjadą wymienić mi licznik. Czekałem 14 dni i nic więc zadzwoniłem znowu na tę durną infolinie Pani oczywiście zapewniała mnie, że zgłoszenie zostało wysłane do działu technicznego, i że nie ma pojęcia czemu to tak długo trwa, oraz że zgłosi jeszcze raz. Panowie z energii przyjechali po ponad 3 tygodniach od zgłoszenia i na pytanie czemu to tak długo to trwało odpowiedzieli zdziwieni że oni dostali zgłoszenie 3-4 dni wczesniej. Po pomiarach wyszło im rzekomo wszystko w porządku, ale nie zgodziłem się z tą opinią i zażądałem wysłania licznika do ekspertyzy bo w domu mam wszystko energooszczędne. Licznik do ekspertyzy zabrali powiesili drugi, minęły od sierpnia 2 miesiące wyniku ekspertyzy jak nie było tak nie ma, ale za to zamiast ewentualnej korekty  przyszedł kolejny rachunek na kwotę ok 1300 zł. Gdzie jak wół wynika z niego że przed zmianą licznika (okres około miesiąca) wskazanie pokazało ok 1400 kwh, a po zmianie w zbliżonym okresie tylko 66 kwh. Dzwoniłem więc znowu kilka krotnie do biura obsługi klienta i nic napisałem kilka wiadomości przez ebok i zadnej odpowiedzi przez 3 tygodnie, normalnie brak mi słów. 

Bardzo bym prosił jeżeli ktoś wie jak niech napisze jak to konkretnie ugryźć bo dla mnie jest to istne wyłudzenie pieniędzy.



#100 ~szewcyk~

~szewcyk~
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2014 - 18:19:18

Ja skorzystałem z oferty Novum, bo prowadzili system sprzedaży pakietowej. Miałem problem z ustaleniem sobie pakietu, bo dopiero poszedłem "na swoje", ale na podstawie moich rachunków pomogli mi ustalić miesięczne zużycie prądu i ułatwili mi wybór pakietu. No i ucieszyło mnie, że przy każdym pakiecie oferują 36 miesięcy gwarancji ceny

 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych