Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Urząd Pocztowy Świdwin


61 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Zuzanka~

~Zuzanka~
  • Goście

Napisano 28 kwiecień 2011 - 21:04:26

Jak oceniacie pracę urzędu pocztowego w Świdwinie ... ja czasem mam wrażenie że panie w okienku strajkują w stylu włoskim. i ta gigantyczna kolejka po same drzwi wejściowe.

#2 ~franek~

~franek~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 07:46:33

Jak za czasów komuny ......nic poczta nie robi by to zmienić i w tej firmie ma być lepiej

#3 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 08:13:09

Jak za czasów komuny ......nic poczta nie robi by to zmienić i w tej firmie ma być lepiej


Pieprzysz głupoty!

#4 ~mirabella~

~mirabella~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 08:21:39

wiecie co, gdziekolwiek jestem w Świdwinie - w urzędach czy w sklepach, zastanawiam się jakim cudem jest takie bezrobocie, skoro na każdym kroku przekonuję się jak wielu ludzi potrzeba do pracy. poczta, tak jak mówicie, kolejki po same drzwi i nie byloby w tym nic nadzwyczajnego (w końcu panie z okienka tez się nie rozdwoją) no ale właśnie, po co mają się rozdwajać? wystarczy aby w pozostałych okienkach także siedział ktoś kto przyjmuje interesantów. o ile kojarzę okienek jest 5, tymczasem zajęte są zwykle góra dwa, z czego przy jednym często widnieje karteczka "nieczynne" :/ sprawa ma sie niemal identycznie w innych miejscach - nowe okrzyczane netto :/ jedna kasa czynna, ludzie przedeptują w wielometrowych kolejkach, czasem ktos traci cierpliwosc i wychodzi... dlaczego nie zatrudnic więcej ludzi by każda kasa była czynna? kompletnie nie rozumiem tej polityki...

#5 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 08:48:38

wiecie co, gdziekolwiek jestem w Świdwinie - w urzędach czy w sklepach, zastanawiam się jakim cudem jest takie bezrobocie, skoro na każdym kroku przekonuję się jak wielu ludzi potrzeba do pracy. poczta, tak jak mówicie, kolejki po same drzwi i nie byloby w tym nic nadzwyczajnego (w końcu panie z okienka tez się nie rozdwoją) no ale właśnie, po co mają się rozdwajać? wystarczy aby w pozostałych okienkach także siedział ktoś kto przyjmuje interesantów. o ile kojarzę okienek jest 5, tymczasem zajęte są zwykle góra dwa, z czego przy jednym często widnieje karteczka "nieczynne" :/ sprawa ma sie niemal identycznie w innych miejscach - nowe okrzyczane netto :/ jedna kasa czynna, ludzie przedeptują w wielometrowych kolejkach, czasem ktos traci cierpliwosc i wychodzi... dlaczego nie zatrudnic więcej ludzi by każda kasa była czynna? kompletnie nie rozumiem tej polityki...

NIESTETY , OKIENEK JEST 3 I JEDNO Z BOKU ,DLATEGO JEST TAKA POLITYKA!!!!!

#6 ~mirabella~

~mirabella~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 08:56:08

NIESTETY , OKIENEK JEST 3 I JEDNO Z BOKU ,DLATEGO JEST TAKA POLITYKA!!!!!

ok wiec liczmy cztery okienka, dodatkowo jeszczez sporo spraw takich jak polecone, znacczki, koperty, przelewy itp można załatwić obok w stanowisku banku pocztowego, co razem daje 5 miejsc obsługi. Gdyby wszystkie były normalnie czynne, uwierzcie że szło by sprawniej. tymczasem bank widze wiecznie albo nieczynny, albo do polowy zamknięty co oznacza "nie wchodzic", a okienka tak jak wspomnialam...

#7 ~franek~

~franek~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 09:37:22

Pieprzysz głupoty!

to są fakty a nie głupoty

#8 ~franek~

~franek~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 09:42:21

Pieprzysz głupoty!

jak dla ciebie jest głupotą stać w kolejce 40 minut to nie mamy o czym dyskutować

#9 ~świdwinianka~

~świdwinianka~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 17:56:42

Tyle naszego, co się pożalimy. Prawda jest taka, że pracownicy poczty są bezkrytyczni w stosunku do siebie. Panie w okienkach pracują faktycznie jak za komuny, a listonosze nawet listów poleconych nie dostarczają już do domu, tylko awizują z dopiskiem, że adresat nieobecny. Przecież nikt im tego nie udowodni. Kiedyś jak zapytałam na poczcie, skąd takie kolejki i jak w XXI wieku możliwy jest taki brak szacunku dla klientów zostałam potraktowana jak nienormalna. Staram się po prostu unikać wizyt na poczcie i omijam ją szerokim łukiem. Niemniej bardzo dobrze, że temat ten został poruszony, bo takich osób jak my - chcących zmian na lepsze i normalności jest z pewnością dużo więcej.

#10 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 19:04:21

Wierzcie mi kochani praca na poczcie nie jest taka prosta jak wam się wydaje z za okienka. Ciekawe jak wam by się pracowało na starym ciągle zawieszającym się sprzęcie komputerowym, w okrojonym składzie, przecież musieliście chyba zauważyć, że Poczta zwalnia ludzi, a jak myślicie dla czego? Otóż dla kasy i wcale nie dla pracowników. Od nas wymaga się tylko wykonywania swoich obowiązków, których naprawdę mamy masę. Oczywiście że klienci są najważniejsi przecież dzięki wam istniejemy, ale sami widzicie jakie mamy warunki o sprzęcie już pisałam, wam z pewnością też latem jest gorąco nawet jeśli musicie chwilę tylko postać w kolejce, to wyobraźcie sobie 8 godzin w 40 stopniowym upale, a przecież komputery też gdzieś swoje ciepło oddają prawda. Niestety "góra" nas pracowników nie słucha im zależy tylko na wykonaniu planów i kasie nic więcej się nie liczy.

#11 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 19:06:53

Jak oceniacie pracę urzędu pocztowego w Świdwinie ... ja czasem mam wrażenie że panie w okienku strajkują w stylu włoskim. i ta gigantyczna kolejka po same drzwi wejściowe.



#12 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 19:13:28

Jak możesz oceniać czyjąś pracę, nie znając jej. Pomyślałaś czasem o tym, że nie każdy klient kupuje tylko jeden znaczek lub załatwia jedną sprawę, wyobraź sobie że niektórzy mają więcej np. rachunków do zapłacenia lub bardziej złożone sprawy załatwiają to niestety musi potrwać. Teraz praca na poczcie nie wiele odbiega od pracy w banku, ja jednak nie zauważyłam żeby tam klienci zachowywali się choć w połowie tak niekulturalnie jak na poczcie, mimo tego że bardzo często czynna jest tylko jedna kasa.

#13 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 19:15:37

jak dla ciebie jest głupotą stać w kolejce 40 minut to nie mamy o czym dyskutować



#14 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 19:18:09

Myślisz że ilu pracowników musieli byśmy zatrudnić by Cię zadowolić? Tylko że ja nie znam nikogo kto będzie pracował za darmo, a może Ty chcesz posmakować tego chleba zapraszam.

#15 ~Zuzanka~

~Zuzanka~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 21:20:45

Jak możesz oceniać czyjąś pracę, nie znając jej. Pomyślałaś czasem o tym, że nie każdy klient kupuje tylko jeden znaczek lub załatwia jedną sprawę, wyobraź sobie że niektórzy mają więcej np. rachunków do zapłacenia lub bardziej złożone sprawy załatwiają to niestety musi potrwać. Teraz praca na poczcie nie wiele odbiega od pracy w banku, ja jednak nie zauważyłam żeby tam klienci zachowywali się choć w połowie tak niekulturalnie jak na poczcie, mimo tego że bardzo często czynna jest tylko jedna kasa.



A dlaczego zakładasz że nie znam pracy na poczcie?
W Biedronce też jest często czynna jedna kasa, robi się większa kolejka otwierana jest kolejna kasa. I jakoś naturalnie każdy po kolei jest obsługiwany, bez stania pod drzwiami 40 minut.

Byłam kiedyś światkiem jak kolejka po same drzwi, pani dumnie siedzi za okienkiem i nic się nie dzieje. W kolejce słychać tylko szept że komputer się zawiesił i trzeba czekać. I tak czekaliśmy ...
Wydaje mi się że problem tkwi w "wypalonych pracą" ludziach ... a tu już nawet najszybszy komputer nie pomorze.
a tak na marginesie bywam często w innych miastach Polski i nie widziałam tam tak gigantycznej kolejki ...

#16 ~XXX~

~XXX~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 22:46:45

a tak na marginesie bywam często w innych miastach Polski i nie widziałam tam tak gigantycznej kolejki ...

Albo jeszcze mało widziałaś, albo... nie za często bywasz w innych miastach - bez obrazy.

#17 ~maniek~

~maniek~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 15:07:07

Wierzcie mi kochani praca na poczcie nie jest taka prosta jak wam się wydaje z za okienka. Ciekawe jak wam by się pracowało na starym ciągle zawieszającym się sprzęcie komputerowym, w okrojonym składzie, przecież musieliście chyba zauważyć, że Poczta zwalnia ludzi, a jak myślicie dla czego? Otóż dla kasy i wcale nie dla pracowników. Od nas wymaga się tylko wykonywania swoich obowiązków, których naprawdę mamy masę. Oczywiście że klienci są najważniejsi przecież dzięki wam istniejemy, ale sami widzicie jakie mamy warunki o sprzęcie już pisałam, wam z pewnością też latem jest gorąco nawet jeśli musicie chwilę tylko postać w kolejce, to wyobraźcie sobie 8 godzin w 40 stopniowym upale, a przecież komputery też gdzieś swoje ciepło oddają prawda. Niestety "góra" nas pracowników nie słucha im zależy tylko na wykonaniu planów i kasie nic więcej się nie liczy.

W dzisiejszych czasach to dla takiej firmy jak poczta to klient jest najważniejszy i to jeszcze zadwolony klient z waszej usługi za którą sam płaci a u was tego nie widać co kogo w dzisiejszych czasach obchodzi że komputer się zawisił że jest gorąco mamy 21 wiek, klimatyzacja ,ławeczkina na poczekalni i miła obsługa to podstawa żeby klient do was wrócił bo konkuręcja tuż ,tuż. powodzenia warto coś zmienić

#18 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 15:08:21

Zakładam i słusznie, gdybyś znała, to wiedziałabyś, że zmiany są tak ustawione by przez cały dzień była obsada, niestety braki w ludziach powodują to, że jest jak jest. W Biedronce kasjerki jak jest mniejszy ruch zasuwają z towarem po sklepie, owszem jak trzeba otwierają kolejna kasę, na poczcie po prostu nie ma takiej możliwości, na okienku nie może usiąść osoba "zielona", nasze usługi wymagają odpowiedniej wiedzy i umiejętności. Jeśli chodzi o wypalonych pracą ludzi, to wybacz ale bardzo się mylisz, to nie my lecz nasz sprzęt jest wypalony, myślę jednak że nie przekonam Cię, jeśli ktoś wymaluje sobie pewien obraz, to nie sposób go zmieniać, a obrażaniem ludzi niczego nie osiągniesz, to tylko świadczy o tobie.

#19 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 15:21:15

Takie pretensje powinniście kierować do naszej dyrekcji, a nie do nas, ja jeszcze nie widziałam przedsiębiorstwa w którym pracownicy robią zrzutę na klimatyzację, dobry sprzęt komputerowy, czy tym podobne rzeczy. My doskonale zdajemy sobie sprawę z braków jakie nas dotykają, jednak jak powiedziałeś w XXI wieku dla przedsiębiorców liczą się zyski nie ludzie, nas nikt nie słucha my jesteśmy tylko robolami. Gdybyście takie teksty wysyłali do naszych dyrektorów, to może by posłuchali, nas niestety maja gdzieś.

#20 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 16:32:51

jak dla ciebie jest głupotą stać w kolejce 40 minut to nie mamy o czym dyskutować

To po ch...tam stoisz. Można stać gdzie indziej krócej ale drożej!



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych