Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Urząd Pocztowy Świdwin


61 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~izabela~

~izabela~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 17:01:59

wiecie co, gdziekolwiek jestem w Świdwinie - w urzędach czy w sklepach, zastanawiam się jakim cudem jest takie bezrobocie, skoro na każdym kroku przekonuję się jak wielu ludzi potrzeba do pracy. poczta, tak jak mówicie, kolejki po same drzwi i nie byloby w tym nic nadzwyczajnego (w końcu panie z okienka tez się nie rozdwoją) no ale właśnie, po co mają się rozdwajać? wystarczy aby w pozostałych okienkach także siedział ktoś kto przyjmuje interesantów. o ile kojarzę okienek jest 5, tymczasem zajęte są zwykle góra dwa, z czego przy jednym często widnieje karteczka "nieczynne" :/ sprawa ma sie niemal identycznie w innych miejscach - nowe okrzyczane netto :/ jedna kasa czynna, ludzie przedeptują w wielometrowych kolejkach, czasem ktos traci cierpliwosc i wychodzi... dlaczego nie zatrudnic więcej ludzi by każda kasa była czynna? kompletnie nie rozumiem tej polityki...

W godzinach "szczytu" wybieram Biedronkę tam jakoś sprawniej obsługują.

#22 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 17:14:56

Taaak. Z całym szacunkiem, spróbuj tylko w Biedronce zapłacić rachunki.

#23 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 17:21:02

Jak oceniacie pracę urzędu pocztowego w Świdwinie ... ja czasem mam wrażenie że panie w okienku strajkują w stylu włoskim. i ta gigantyczna kolejka po same drzwi wejściowe.

Nie masz co robić stara d...tylko zakładać jakieś nowe chore dyskusje?
Może cię nie przyjęli do pracy na poczcie albo po prostu wypier,dolili na zbity pysk bo się być może do niczego nie nadawałaś!

#24 ~Zuzanka~

~Zuzanka~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 18:41:04

a obrażaniem ludzi niczego nie osiągniesz, to tylko świadczy o tobie.

tylko w którym momencie Cię obraziłam?

#25 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 20:21:39

Wiesz jestem pracownikiem poczty i jako pracownik identyfikuję się z moją firma. Więc jeśli ktoś w ten sposób ocenia moja pracę - nota bene ciężką pracę, nie znając jej realiów, to mnie obraża. Ja szanuję każdą pracę, najlepiej jest mówić o kimś, ciekawa jestem jak Ty wykonujesz swoją, ja staram się najlepiej jak mogę w warunkach jakie mam. Niestety pewnych rzeczy nie przeskoczę, nie jestem cudotwórcą. pozdrawiam

#26 ~franek~

~franek~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 20:42:54

To po ch...tam stoisz. Można stać gdzie indziej krócej ale drożej!

A gdzie mam stać jak mam awizo, by odebrać list polecony, tochę pomyśl nim coś napiszesz,takie chamskie odpowiedzi to w gronie rodzinnym używaj.

#27 ~maniek~

~maniek~
  • Goście

Napisano 01 maj 2011 - 09:56:26

Wiesz jestem pracownikiem poczty i jako pracownik identyfikuję się z moją firma. Więc jeśli ktoś w ten sposób ocenia moja pracę - nota bene ciężką pracę, nie znając jej realiów, to mnie obraża. Ja szanuję każdą pracę, najlepiej jest mówić o kimś, ciekawa jestem jak Ty wykonujesz swoją, ja staram się najlepiej jak mogę w warunkach jakie mam. Niestety pewnych rzeczy nie przeskoczę, nie jestem cudotwórcą. pozdrawiam

Mania tak czytam te twoje wypowiedzi i stwierdzam ze nie jesteś zwykłym robolem tylko na stołku kierowniczym może naczelnik ,zysku zaraz nie będzie i co póżniej,firma jest chyba bogata jak non stop reklamy lecą w tv.to na taką klimatyzacje ja nie stać i na wymianę komputerów to jest śmieszne .Nie trzeba być cudotwórcą żeby coś zrobić. pozdrawiam

#28 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 01 maj 2011 - 11:20:01

Mylisz się Maniek, jestem szeregowym pracownikiem i też mnie wkurza, że wydają tyle kasy na reklamy i inne pierdoły, a dla pracowników i na poprawienie warunków pracy i jakości usług nie ma. Masz rację, to śmieszne, że brak pieniędzy na takie podstawowe rzeczy, w XXI wieku klimatyzacja to standard, jednak nie w Poczcie Polskiej, szybkie i sprawne komputery, owszem ale nie w Poczcie Polskiej, zyski owszem ale nie dla roboli. pozdrawiam.

#29 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 01 maj 2011 - 11:58:57

Chciałabym jeszcze powiedzieć jedno, drodzy mieszkańcy Świdwina i klienci naszej Poczty, my pracownicy naprawdę się staramy, nam również zależy na waszym zadowoleniu, nam też nie jest przyjemnie kiedy w kolejce słyszymy wieczne niezadowolenie, uwierzcie nam, że wszystko co zależy od nas samych staramy się wykonać jak najlepiej, jednak wiele też zależy od was, klientów - dajcie nam szansę, bądźcie dla nas wyrozumiali, sami przecież też pracujecie i doskonale zdajecie sobie sprawę z tego, że nie wszystko w waszych firmach jest tak jak byście tego chcieli, jednak wy sami nie macie na to wpływu. Żyjemy w bardzo trudnych czasach, dziś wszystkim rządzi kasa, ale i w tych czasach da sie żyć normalnie tylko my ludzie musimy być dla siebie lepsi, cierpliwsi, mamy wystarczająco dużo stresu, nie dokładajmy go sobie nawzajem. Pozdrawiam

#30 ~kolejka na poczcie~

~kolejka na poczcie~
  • Goście

Napisano 01 maj 2011 - 12:06:42

To szczyt braku organizacji żeby kolejka była aż do drzwi wejściowych i tylko jedno okienko czynne.

#31 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 01 maj 2011 - 13:40:38

Mania, mimo zapewnień nie widać tego. Może potrzebujecie kogoś, kto Waas zorganizuje. Nie wiem jak inni, ale wizyta na poczcie, na samą myśl, wzbudza we mnie niechęć i wprowadza dyskomfort....

#32 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 01 maj 2011 - 14:47:26

Jesteście bardzo nieobiektywni, jedno czynne okienko to naprawdę rzadkość, zdarza się sporadycznie i chwilowo, jeśli chodzi o organizację, to nie łatwo zorganizować pracę tak by przez cały dzień były czynne wszystkie okienka, mając do dyspozycji ludzi zatrudnionych na 1/2 3/4 7/8 etatu, jak sobie to wyobrażacie? Nikt nie będzie pracował charytatywnie, każdy z nas ma rodziny na utrzymaniu, tak jak mówiłam wcześniej, nie na wszystko mamy wpływ, jeśli zwalnia się ludzi, to konsekwencje ponoszą wszyscy.

#33 ~x~

~x~
  • Goście

Napisano 01 maj 2011 - 15:05:23

Nie jestem pracownikiem poczty, nie raz mnie tam "szlak trafiał" jak stałem w kolejce, ale wierzę w to co piszą pracownicy. Podejrzewam jak traktowani są przez tzw. "górę", bo teraz w większości firm tak jest. "Góra" ma po prostu gdzieś pracowników, ich potrzeby itp.
Moim zdaniem naganny jest brak wyczucia u kasierek- kiedyś stojąc w kolejce pani polecała znajomemu(!) klientowi jakiś kalendarz, klient odmawiał, a pani swoje, potem zaczął opowiadac jakie to ona ma kalendarze w firmie itp., pani w okienku dalej poleca swój, a kolejka jak stałą tak stała...
Drugą sprawą jest to, że wg mnie powinien być jakiś szybki punkt tylko do odbierania paczek i poleconych- chcesz na szybko odebrać polecony i stoisz w kolejce za grupą ludzi robiącą wszelakie możliwe opłaty, czy za panią wysyłającą z jakiejś firmy czy urzędu 64 listy polecone...
Poza tym kto dziś robi opłaty na poczcie jak są darmowe przelewy przez internet... Jest mBank, Inteligo, WBK... Rozumiem starsze osoby- ale młodzież?!
Pozdrawiam pracowników poczty i 3majcie się! Życzę przyjemniejszej pracy!

#34 ~maniek~

~maniek~
  • Goście

Napisano 01 maj 2011 - 18:54:49

Mylisz się Maniek, jestem szeregowym pracownikiem i też mnie wkurza, że wydają tyle kasy na reklamy i inne pierdoły, a dla pracowników i na poprawienie warunków pracy i jakości usług nie ma. Masz rację, to śmieszne, że brak pieniędzy na takie podstawowe rzeczy, w XXI wieku klimatyzacja to standard, jednak nie w Poczcie Polskiej, szybkie i sprawne komputery, owszem ale nie w Poczcie Polskiej, zyski owszem ale nie dla roboli. pozdrawiam.

Tak bronisz mania tego dobrego imienia tej firmy jak byś była rzecznikiem Poczty Polskiej,a co na to wasza pani naczelnik nic nie robi w tym kierunku aby tych kolejek nie było,jak ja bym był naczelnikiem to bym na głowie stanoł i nie było by tego problemu.Mam pytanie czy listonosze mogli by pracować w innych godzinach żeby awiza nie było w skrzynkach.Warto coś zmienić i dążyć do tego by klient był zadwolony to jest podstawa w dzisiejszych czasach.pozdrawiam

#35 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 01 maj 2011 - 19:50:42

Tak bronisz mania tego dobrego imienia tej firmy jak byś była rzecznikiem Poczty Polskiej,a co na to wasza pani naczelnik nic nie robi w tym kierunku aby tych kolejek nie było,jak ja bym był naczelnikiem to bym na głowie stanoł i nie było by tego problemu.Mam pytanie czy listonosze mogli by pracować w innych godzinach żeby awiza nie było w skrzynkach.Warto coś zmienić i dążyć do tego by klient był zadwolony to jest podstawa w dzisiejszych czasach.pozdrawiam


To se stuj!

#36 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 01 maj 2011 - 19:59:46

Nie jestem rzecznikiem, :rolleyes: bronię dobrego imienia ludzi, którzy w tej firmie pracują, ponieważ wiem ile dają z siebie, każdego dnia. Nasza Pani naczelnik, podobnie jak my dwoi się i troi, by to wszystko funkcjonowało, niestety ona też nie ma wielkiej siły przebicia. To nie jest prywatny folwark, tu każdy robi to co mu każą, a listonosze-no cóż w tej kwestii nie jestem w stanie się wypowiedzieć, jak już mówiłam wcześniej, są mądrzejsi od nas którzy decydują o tych sprawach, dlatego zapraszam do "góry" oni wyjaśnią wszystkie wątpliwości. Pozdrawiam i jeszcze raz proszę o wyrozumiałość.

#37 ~sara~

~sara~
  • Goście

Napisano 03 maj 2011 - 11:34:53

~mania~ .... w zupełności Cię popieram... ludzie stojący za szybą w tak zwanej kolejce nie mają pojęcia w jakich warunkach pracują tam dziewczyny... nawet gdyby się troiły to z takim zapleczem - mam tu na myśli sprzęt i nie tylko nie zadowolą każdego... poza tym interesanci bardzo utrudniają swymi docinkami pracę tych dziewczyn, które się starają - a są takowe... pozdrawiam wszystkie Panie i nas interesantów... życzę wszystkim więcej pogody ducha i tego magicznego uśmiechu, który może zdziałać tak wiele...

#38 ~toom~

~toom~
  • Goście

Napisano 03 maj 2011 - 12:52:23

jak wchodzę na pocztę i widzę te panie w okienkach niezadowolone i z wielką łaską obsługujących klientów po prostu wychodzę

#39 ~mania~

~mania~
  • Goście

Napisano 03 maj 2011 - 13:17:34

Dzięki Sara. Toom, z czego my mamy być zadowolone, kiedy sprzęt ciągle odmawia posłuszeństwa, pensje od lat takie same, a nas ciągle się opieprza, jak nie góra to klienci, pracujemy ciągle pod presją planów do wykonania i cięcia etatów, myślisz że my nie chciałybyśmy, by kolejka przesuwała się szybciej, a klienci byli zadowoleni? Już mówiłam że ludzi jest mniej, a ci co zostali maja mniejsze etaty, a pracy wcale nie jest mniej. Ale nie przesadzałabym z tym obsługiwaniem z łaską, nie zgadzam się z tym. Robimy co do nas należy, pewnie że czasem ktoś coś burknie, przecież jesteśmy tylko ludźmi i mamy swoje problemy, które oczywiście powinniśmy zostawić za drzwiami, jednak czasem emocje biorą górę. Tobie pewnie też się zdarza warknąć na kogoś bez powodu, a potem mieć moralniaka, to normalne. To świadczy o naszym człowieczeństwie, to dowód na to że nie da się zrobić z ludzi nieomylnych automatów. pozdrawiam B)

#40 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 maj 2011 - 13:23:09

Nie masz co robić stara d...tylko zakładać jakieś nowe chore dyskusje?
Może cię nie przyjęli do pracy na poczcie albo po prostu wypier,dolili na zbity pysk bo się być może do niczego nie nadawałaś!





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych